خانواده سالم

خانواده سالم

علمی فرهنگی اجتماعی
خانواده سالم

خانواده سالم

علمی فرهنگی اجتماعی

خیلی خوشحالم؛ ما می توانیم


حدود یک سال قبل پیشنهاد کاری به من شد که سال ها به انجام آن فکر کرده بودم اما بخاطر اینکه " یک دست صدا نداره" به تنهایی نمی شد کار به این بزرگی را انجام دهم...  

 

 

حدود یک سال قبل پیشنهاد کاری به من شد که سال ها به انجام آن فکر کرده بودم اما بخاطر اینکه " یک دست صدا نداره" به تنهایی نمی شد کار به این بزرگی را انجام دهم. بعد از به اتمام رساندن دوره کارورزی و فارغ التحصیل شدنم در ذهنم بود از طریق دنیای مجازی به هم سن و سالانم بتونم در زمینه مهمترین انتخاب زندگی شان یاری برسونم و در مسیر زندگی همراهشون باشم.



تونستم در ابتدا وبلاگ " خانواده سالم" رو بسازم و بعد از مدتی به وب سایت ارتقاء دهم. کار محتوایی وب خانواده سالم ادامه پیدا کرد اما همچنان بخش مشاوره، ذهنم رو مشغول کرده بود تا اینکه در تاریخ 16 اسفند 91 مسئولیت بخش مشاوره سایت آستان مهر متعلق به آستان مقدس حضرت رضا( ع) به بنده پیشنهاد شد.

پیشنهادی که با دل و جون قبولش کردم. هم آرزوم بود در آستانه مقدس، خدمت چند ساله ای که داشته ام را ادامه دهم و هم کاری را قبول می کردم که یکی از اهداف زندگی ام بود.



روزهای پایان سال همه به فکر خانه تکانی و نو شدن بودند، روزهای آغازین سال نو شدن را جشن گرفته بودند؛ من هم در جهت نوشدن بخش مشاوره سایت مان قدم برمی داشتم.

زمزمه هایی به گوشم می رسید که بعضا مخالفت هایی در ارتقاء بخش مشاوره وجود خواهد داشت حتی تا این حد که احتمال تعطیل شدن این بخش هم وجود دارد.


مطمئن بودم اینگونه نخواهد شد؛ مطمئن.

-         با حضور و همراهی مدیر محترم راهبری فضای مجازی موسسه، کار را شروع کردیم که به مدیریت و توانمندی های ایشان ایمان دارم.

-         طبق برنامه کار را انجام می دادم و اراده آهنین دارم.

-         تیم بسیار قوی از همکاران و مشاورین و روان شناسان شهرمان داریم که اغراق نمی کنم کارشان در حد فراملی است.

-         همواره ایمان دارم با تلاش، تعهد و توکل در مسیری که در آن گام برمی داریم به مقصد مطلوب می رسیم.


کار آسونی نبود. اختلاف نظرها، سلیقه های متفاوت یا بعضا کج سلیقه گی های موجود... .

روز به روز اعتماد کاربران به این بخش بیشتر شد و تلاش مشاورین سایت مضاعف تر، انگیزه تیم اداری قوی تر.


خلاصه بگم: یک بخش کوچک از سایت، در آینده نزدیک تبدیل می شود به سایت تخصصی در زمینه ارائه انواع خدمات مشاوره خانواده.


ü      این به معنای تلاش، کوشش، همت مضاعف مشاورین همان بخش به ظاهر کوچک از سایت آستان مهر، باعث به ثمر رساندن برنامه ریزیی ها شده است.


ü      به معنای برنامه ریزی، تلاش و توانمندی مدیرم و همکارانم، تحولی نو را همراه با متحول شدن حال مان در آغاز سال نو ایجاد می کند.


ü      به معنای رمز موفقیتم( سه حرف " ت" تلاش- تعهد- توکل) باز هم طعم شیرین رسیدن به هدف را برایم تکرار می کند.

 



خدایا دست یاری ات همواره همراهمان باشد ...

 

 






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد