خانواده سالم

خانواده سالم

علمی فرهنگی اجتماعی
خانواده سالم

خانواده سالم

علمی فرهنگی اجتماعی

سخن دل > خسته ام ...


تا حالا شده با وجود اینکه کارهای زیادی در طول روز دارید انجام می دید حوصله تون سر بره ؟؟؟؟




 

تا حالا شده با وجود اینکه کارهای زیادی در طول روز دارید انجام می دید حوصله تون سر بره ؟؟؟؟

 

همه اطرافیان ، من رو دختر خیلی فعال می دونند ( از لحاظ فعالیت های اجتماعی). با این همه این روزا احساس بی حوصله گی میکنم....

هر کسی یک سری اهداف بلند مدت و کوتاه مدت در طول زندگی داره که برای رسیدن به اون ها تلاش می کنه. من هم برای رسیدن به اهدافم تلاش می کنم اما نمی دونم چرا با وجود تمام تلاش هایی که برای رسیدن به یکی از اهدافم دارم هیچ وقت بهش نمی رسم حتی فکر می کنم روز به روز دارم دورتر هم میشم. گاهی اوقات شک می کنم که خدا اصلا به این خواسته من- به این توسل های من توجه داره یا اظهار بی توجهی می کنه؟؟؟؟

شما را به خدا نگید حکمت در اینه که فعلا خواسته ام عقب بیفته و از این جور چیزا، که حسابی گوشم پر هست. ولی واقعاً دیگه دارم خسته میشم از اینقدر خواستن و نرسیدن.

دارم خسته میشم از این همه تلاش و نرسیدن.

دارم خسته میشم از اینقدر توکل به خدا و اما نرسیدن.

خدایا اصلا صدای من رو می شنوی .............. و جواب نمی دی؟؟؟؟؟

 












نظرات 2 + ارسال نظر
133 جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:13 ب.ظ http://s133.blogfa.com

سلام

در این شب ها قدر کوله بارم خالی است


تو که کوله باری از ایمان داری

برای من هم دعا کن


حسین پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:48 ب.ظ http://1w1p.blogsky.com

سلام

گفتی نگیم که حکمت خدا بوده و این چیزا...
منم نمیدونم چی بگم.

فقط در این حد که تجربه زندگی خودم رو در اختیارت قرار بدم میتونم بگم که هر وقت چیزی رو از خدا خواستم یا بهم داد یا نداد.
هر وقت که خواسته م رو بهم داد ازش لذت بردم و از خدا کلی تشکر کردم و
هر وقت هم که بهم نداد اولش ازش خیلی ناراحت میشدم و همش میگفتم چرا با وجود این همه تلاش نمیزاری به خواسته م برسم.
اما بعد میفهمیدم اشتباه میکردم، یه چیزی باعث میشد که میفهمیدم اگه اون چیز رو بدست میاوردم واسم کلی مکافات داشت.
همه شب و روز هم مینشستم و خدا رو شکر میکردم که منو به خواستم نرسوند.

مورد شما رو نمیدونم چیه که اینجور شما رو کلافه کرد ، فقط امیدوارم خودت هر چه زودتر به یه نتیجه خوب برسی.

‏=====‏
اگه با این همه بازم دلت میخواد به خواسته ت برسی، بهترین راهی که میتونم پیشنهاد کنم اینه که یه مدتی رو استراحت کنی و حتی به خواسته خودت فکر هم نکنی،
حتی کوچیکترین فکر هم در مورد خواسته ت اگه به ذهنت رسید بگو بعدا بهش فکر میکنم و فکرت رو مشغول چیز دیگه ای کن که اون موضوع یادت بره.
بعد از مدتی استراحت فکری، حدودا یکی دو ماهه، بشین حساب و کتاب کن که تا حالا چه کارایی واسه رسیدن به خواسته ت انجام دادی و چه کارایی انجام ندادی و ازشون نتیجه گیری کن و یه راه حل خوب پیدا کن.

بازم تاکید میکنم که یه مدت به خودت استراحت بده، بعد به این موضوع فکر کن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد